Ondersteuning, Garantie en Herstellingen

Producten aanmelden

Wanneer een probleem bij een product wordt vastgesteld en men wenst dat dit wordt nagekeken, dien je eerst het onderstaande RMA-formulier in te vullen en verzenden.
Onze medewerkers nemen je aanvraag spoedig in behandeling en tijdens werkdagen mag je veelal binnen 24 uur een terugkoppeling ontvangen.

 

Enkele tips voor een vlotte behandeling van de aanvraag

Omschrijf het vastgestelde probleem zo gedetailleerd mogelijk
Hierbij een aantal controlevragen om te helpen bij het invullen van de probleemomschrijving:

  • Hoe werd het probleem vastgesteld?
  • Wanneer werd het probleem vastgesteld?
  • Welke versie van de soft- en/of firmware is er op het toestel aanwezig?
  • Welke stappen werden er reeds ondernomen om te trachten het probleem op te lossen?

Vermeld het order- of factuurnummer waarop het product werd aangekocht
Zo hebben we alle relevante gegevens onmiddellijk bij de hand wanneer we je aanvraag ontvangen.

Stuur het product niet naar ons op voordat er een RMA-nummer werd toegekend
Dit zorgt ervoor dat de behandeling en opvolging van de aanvraag zo snel en efficiënt mogelijk kunnen verlopen.

 

Meer informatie nodig?

Stuur een e-mail met je vraag naar rma@optimanetworks.be of bel ons op via het algemeen contactnummer +32 3 246 51 00.

Optima networks- Connecting people- Connecting visions