Ondersteuning, Garantie en Herstellingen


Ondersteuning aanvragen

Om ondersteuning aan te vragen kan je terecht op ons ondersteuningsportaal.
Indien je hiervoor nog geen account hebt aangemaakt kan je ons ook contacteren via support@optimanetworks.be
Met een account kan je het aanvraagoverzicht van je organisatie bekijken, evenals de status van elke aanvraag.

Voor dringende ondersteuning kan je onze technische dienst tijdens de kantooruren ook telefonisch contacteren.
Je kan hen bereiken via het algemeen telefoonnummer +32 3 246 51 00.


Defect product aanmelden

Om te zorgen dat het RMA-proces zo vlot en efficiënt mogelijk verloopt vragen wij u om onderstaande prodecure nauwkeurig te volgen.
Gelieve een aparte aanvraag te versturen voor elk individueel product dat u wenst aan te melden.

Maak een ticket aan in ons ondersteuningsportaal, of stuur ons een e-mail via support@optimanetworks.be, en vermeld de volgende gegevens:

  • Het serienummer van het product
  • Het factuurnummer van de relevante aankoop
  • Een duidelijke en volledige omschrijving van het defect
  • Een samenvatting van de stappen die reeds werden genomen om het defect te verhelpen

Wacht met het product te versturen tot onze medewerkers hiertoe opdracht geven en u van de nodige informatie voorzien.
Het is mogelijk dat onze medewerkers vragen naar bijkomende informatie of om enkele handelingen uit te voeren.
Hiermee trachten wij te bekijken of een defect sneller verholpen kan worden vanop afstand.

Eens het product bij ons is gearriveerd versturen wij hiervan een bevestiging, waarna het product zo snel mogelijk wordt behandeld.

Waar nodig zullen de medewerkers van onze technische dienst u contacteren omtrent de status van het product.

Optima networks- Connecting people- Connecting visions